13.05.12

Søndag (1.051).

Morgenvægt:
67,7 kg. 

Træning 1:
5,7 km opvarmning á 5.02 min/km.
5,7 km tempotur á 3.59 min/km.
0,6 km afjogning á 4.52 min/km.
I alt 12,0 km. 
Løb alene. To gange rundt om Søndersø m.m. på tunge-tunge ben...

I alt 53,9 km denne uge.

Glæder mig over at kunne konstatere, at min blog læses med stor interesse, både hvor det er ventet..., og hvor det kommer overraskende ;-)

Senest har man åbenbart læst min blog på langt sydligere breddegrader. I hvert fald ses hoppetrenden, som jeg tidligere på året forsøgte mig med - og blogomtalte - et rekordforsøg udi, nu også at have bredt sig helt til Afrika, hvorefter det nok en gang må konstateres, at når først atleter fra dé egne entrérer verdensscenen, så har vi andre ikke en jordisk chance :-(

Hop på stedet; det nye sort...

 
 Videoen fra det blogindlæg, afrikanerne 
tydeligvis har ladet sig inspirere af ;-)

PS: Imponerende er det dog at se ham danskeren, der er i træningslejr. Heldigt, han vist ikke er i min aldersklasse. En så dygtig fyr ville jeg aldrig have en chance imod ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar