27.11.12

Tirsdag (1.249).

Morgenvægt:
66,5 kg. 

Træning 1: 
4,0 km á 5.05 min/km. 
Løb alene. En tur ud gennem Undallslundskoven. Jævnt tempo. 

Havde en dag med flere uvante oplevelser. Var bl.a. i Cirkusbygningen i København. Var også i Børsen. Og så var jeg ude at køre VW Touareg. Ingen af tingene havde jeg prøvet før. Men alle tåler sagtens gentagelse :-)

Mødte i øvrigt en masse mennesker, som går helt vildt meget op i det dér med at holde balancen på 2 hjul. Tænker, at det vil jeg også til at gøre. Altså gå op i det ;-)

Måtte nogle af min blogs læsere interessere sig for mine [nye] balanceakter, skulle bl.a. følgende web-links tilsyneladende være dér, man holder sig orienteret:


Optakten til dagens mange begivenheder:
Et par spændende mennesker spurgte, om jeg 
evt. havde lyst til at komme med på et billede.
- ja, men så skidt da ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar