24.02.12

Fredag (972).

Morgenvægt:
63,3 kg.

Træning 1:
15,3 km / 40.18 min. MTB/cykling á 22,8 km/t. 
Cyklede selv. En landevejstur rundt om Løgstrup og Romlund med jævn belastning. 

Træning 2:
Styrke: Armsvingninger, hoftebøjninger, armbøjninger, benpres/squats, planken.

Træning 3:
8,5 km á 5.34 min/km.
Løb med Anne. En tur rundt om Søndersø m.m. fra svømmehallen i jævnt tempo. Havde en underlig stikken både i højre baglår og venstre læg. En ukendt fornemmelse, jeg ikke har oplevet før.

Weekendens planer står på en rolig 12 km tur lørdag og 28 km søndag med både tempoløb á ca. 3.32 min/km og lidt tillægsintervaller på 400/200 meter á ca. 3.15/3.00 min/km, sådan som jeg også har løbet det et par gange tidligere. Er spændt på, hvad løbebenene siger til det, nu hvor jeg er kommet igang med små cykelture igen. Umiddelbart plejer det at gøre mig lidt sløvere/tungere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar