28.02.12

Tirsdag (976).

Morgenvægt:
65,5 kg.

Træning 1:
15,3 km / 38.59 min. MTB/cykling á 23,6 km/t.
Cyklede selv. En rolig landevejstur med jævn belastning. 

Træning 2:
8,1 km á 5.28 min/km.
Løb selv. En stille og rolig restitutionstur i jævnt tempo. Løb på Søndersø's østside + banestien for at få maksimalt blødt underlag. Var så heldig at møde Henning Jensen*, som slog følge med mig på en kilometers penge eller halvanden :-)

*Henning (som i søndags satte ny PR på 10 km med 36.16!) er hermed sat på den efterhånden halvstøvede blog-to-do liste ;-)

Mit vægthop har tilsyneladende sat sig fast. Så nu får organismen lige en chok-påvirkning med en kæmpe tallerkenfuld lasagne i aften, og om jeg så ellers skal nøjes med ris-kiks resten af ugen, så skal vægten ned igen, hvor den var for 5-6 dage siden. Jeg burde vel nok kunne holde munden lukket i de her dage, hvor jeg ikke træner så meget ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar