01.06.12

Fredag (1.070).

Morgenvægt:
?? kg. 

Træning 1:
6,2 km á 5.20 min/km. 
Løb selv. En tur rundt i Stockholm i jævnt tempo. 

Løb fra vores hotel op forbi det gamle stadion, hvor der er start og mål, når Anne og jeg skal løbe marathon i morgen. Tog en runde inde på selve stadion. Lettere nostalgisk, for det var hér, jeg gennemførte mit sidste marathon som eliteløber tilbage i 2001. Dengang havde jeg pacesætter med i egenskab af Jørgen Gamborg (som desværre var syg og kun holdt 10 km). Imorgen er jég haren; og holder forhåbentlig lidt længere ;-)

Vejret tegner til at blive lidt af en udfordring. Regn, 12-14 sekundmeters blæst, og kun 5-6 graders "varme". Nok ikke lige, hvad man aller helst kunne ønske sig. Men nu bliver det sådan. Og vi har tænkt godt over vores påklædning m.m., så muligheden for at få en god oplevelse ud af det, stadig kan forfølges.

Kryds fingre for os; starten går kl. 12:00.00. Og vi skal helst være i mål før 15:37.51 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar