18.06.12

Mandag (1.087).

Morgenvægt:
68,2 kg. 

Træning 1:
7,5 km á 5.14 min/km.
Løb alene. En stille og rolig tur rundt i Undallslundskoven i jævnt tempo.

Træning 2:
Styrketræning = planken i 2.00 min.
Har ikke passet mine forskellige øvelser i lidt over 2 måneder nu og vil i gang med i hvert fald ryg, mave og knæ igen, inden kroppen lige pludselig fortæller mig, at den føler sig forsømt. Kunne godt mærke, at meget styrke allerede er svundet; så det er givetvis på høje tid :-)

Træning 3:
8,0 km á 5.44 min/km. 
Løb med Anne. En stille og rolig tur rundt i Undallslundskoven i jævnt tempo.

Løber lige nu rundt på konstant stive, trætte, matte og flade stænger uden meget overskud til noget som helst. Pu-ha; må være straffen for forårets mange eventyr ;-) Men er jeg mon ikke snart straffet længe nok? ;-) Jeg håber...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar