21.09.12

Fredag (1.182).

Morgenvægt:
66,1 kg. 

Træning 1:
Styrketræning = planken i 3.00 min. 

Træning 2:
6,1 km á 5.02 min/km. 
Løb med Anne Mette. En tur rundt om Søndersø i jævnt tempo. Lettere afkræftet grundet "slankekur".

For en uge siden bestemte jeg mig for, at jeg ville tabe mig lidt. Det er der foreløbig kommet følgende udvikling ud af:

14/9 - 69,4 kg.
15/9 - 68,4 kg.
16/9 - 67,9 kg.
17/9 - 67,4 kg.
18/9 - 67,1 kg.
19/9 - 66,8 kg.
20/9 - 66,5 kg.
21/9 - 66,1 kg.

Regner med at fortsætte med reduceret kost en uges tid mere.

Og så lige et link til Claus Bechs blog. Claus, som gennem årene har dyrket både langdistanceløb, ekstrem- og ultraløb, landevejscykling, mountainbike, triathlon, adventurerace og meget mere, er lige som jeg selv ved at være oppe i den alder (45), hvor mange ville tænke, at nu burde der vel snart trappes lidt ned - og om ikke andet skulle man måske synes, at det ville begynde at knibe med præstationerne? Men det gør det ikke. Claus er på mange måder going strong as ever, og som sådan en god inspirations- og motivationskilde for såvel jævnaldrende som i øvrigt. Læs med og få indsigt i, hvordan grænser ikke altid går dér, hvor mange ville tro, at de "burde" :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar