02.03.12

Fredag (979).

Morgenvægt:
62,7 kg.

Træning 1:
25,6 km / 1:00.53 timer MTB/cykling á 25,2 km/t.
Cyklede selv. En rolig landevejstur med jævn belastning.

Træning 2:
6 km á 4.59 min/km.
Løb med Anne Mette Kleis-Kristoffersen de første 3 km og Søren L. Graversen de sidste 3 km. Jævnt tempo på blødt underlag. Perfekt :-) Benene bliver hver dag en lille smule mindre ringe igen ;-)

Tak i øvrigt til jer, som efter gårsdagens billedserie m.m. er kommet med mange kærlige og velmente, gode råd til, hvad der dog kunne være i vejen med særligt mit venstre ben, hvad jeg evt. kunne fejle (!) eller mangle, hvad jeg kunne gøre ved det, og hvad jeg bestemt ikke burde gøre ved det ;-)

Jeg har lyttet til det hele - men aller mest sværger jeg nu fortsat til et rigtig godt råd, min gode løbeven, Gert Jacobsen, gav mig engang i efteråret => Løb med en kastanie i lommen; dén hjælper mod gigten .... og sikkert også mod alt muligt andet (evt. lettere omskrevet). Dét har jeg gjort lige siden. Og det føles faktisk rigtig rart ;-)

Bemærk i øvrigt min morgenvægt! Jeg har slanket mig igen .... og det meste af garderoben er atter blevet lidt for stort til min spinkle, veltrænede krop ;-)

Rotterdam - I'm on my way!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar