12.03.12

Mandag (989).

Morgenvægt:
61,9 kg. 

Træning 1:
23,5 km / 1:00:39 timer MTB/cykling á 23,3 km/t.
Cyklede alene. En rolig landevejstur med så jævn belastning, som det nu kan blive, når der er modvind ud og medvind hjem ;-)

Træning 2:
7 km á 5.04 min/km.
Løb med Anne Mette Kleis-Kristoffersen. Frem og tilbage på blødt underlag langs Søndersø m.m.

Er fortsat positivt overrasket over, så godt jeg kom ud af den forgangne uge, der med sine 130 km jo rent faktisk har været den længste gennem hele mit træningsforløb op til Rotterdam; og ja vel sagtens den længste uge, jeg har løbet i snart 11 år! Styrkemæssigt føler jeg mig frisk + har god energi, og i forhold til mine forskellige genvordigheder med benene, så er det ikke blevet værre; snarere tvært imod. De forskellige ting er der stadig i både højre og venstre, men det er lige knap så slemt, som da det var værst. Og det' jo godt :-)

Den uge, vi nu starter op, kommer til at byde på rolige kilometer som vanligt (evt. med undtagelse af en ganske lille omgang tøse-intervaller imorgen) samt 3 gange cykling + styrketræning indtil søndag, hvor det er planen at løbe ½ marathon i Århus i marathontempo => 3.30-3.32 min/km. P.t. ser det ud til, at såvel Christian Kapper som Lars Vels har samme søndagsplan, så det tegner jo hyggeligt. Vi må forberede nogle gode røverhistorier til turen :-)

NB: Bemærkede I morgenvægten? => 61,9 kg !! Laveste vægt i 11 år. Ikke værst ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar