25.04.12

Onsdag (1.033).

Morgenvægt:
65,0 kg. 

Træning 1:
4,7 km opvarmning á 4.57 min/km. 
5,72 km tempoløb á 4.00 min/km = 22.54 min.
1,1 km afjogning á 4.55 min/km.
I alt 11,5 km.
Løb med Anne Mette Kleis-Kristoffersen. To omgange rundt om Søndersø i rigtig lækkert vejr :-)

Og ja, hvad skal jeg sige .... her til aften er jeg kommet til at love Gert Jacobsen, Kasper Lyngholm m.fl., at jeg løber Hamburg Marathon på søndag som pacesætter til en sluttid forhåbentlig lige omkring de 2:45 timer...

Bliver lidt stramt med en konfirmation i København lørdag eftermiddag/aften og en køretur til Hamburg søndag morgen, men med lidt god vilje skulle det vel nok kunne fungere. Og så må vi jo se på dagen, om pacesætterens kræfter rækker til 10, 20, 30 eller 42,2 km. Man er trods alt ikke forpligtet udover sine evner.

Jeg tror, det bli'r hyggeligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar