27.04.12

Fredag (1.035).

Morgenvægt:
64,2 kg. 

Træning 1:
6,4 km á 5.36 min/km.
Løb med Anne. En dejlig tur ud gennem Undallslundskoven i jævnt tempo. 

Ja, og så står jeg her allerede igen. Før end jeg havde tænkt. Med kun halvandet døgn til min næste marathon. Søndag morgen i Hamburg. Og med en lidt stresset/presset optakt, må jeg indrømme. 

Imorgen kl. 13.00 kører jeg og familien hjemmefra i to biler med retning mod Nordsjælland (340 km), hvor vi skal til konfirmation kl. 17.00. På vejen derover kører vi ind forbi Snoghøj v/Fredericia, hvor jeg har bestilt et værelse for natten lørdag/søndag, og hvor vi kan stille den ene bil fra os. Lørdag aften/nat på et tidspunkt kører vi hjemover, og så sættes jeg af på hotellet i Snoghøj (225 km) for at kunne nå mest mulig søvn, inden jeg søndag morgen kl. 05.00 sætter kursen mod Hamburg (260 km). Vel ankommet til Hamburg forhåbentlig ca. kl. 07.30 skal jeg så have fundet et sted i mylderet at stille bilen fra mig (helst ikke alt for langt væk), og så skal jeg have fundet Gert og Kasper, som har mit startnummer + en pose, jeg kan aflevere skiftetøj i til efter løbet. Og når det så er på plads, er klokken sikkert hurtigt ved at være 09.00, hvor - bang - starten går!

Jeg løber som sagt pace for Gert Jacobsen og Kasper Lyngholm samt evt. andre, der måtte vælge at hægte sig på. Planen er 3.52 min/km = 1:21.35 halvvejs. Og herefter må vi så se, hvor langt mine kræfter reelt viser sig at kunne holde. Som nævnt forleden er man heldigvis ikke forpligtet udover sine evner ;-)

Hvis det fungerer, som det plejer, vil man et eller andet sted på siden her kunne følge vores 5 km mellemtider undervejs.

Løbe-outfittet til på søndag er også klar. Denne gang er jeg i humør til den gule :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar