12.07.12

Torsdag (1.111).

Morgenvægt:
68,2 kg. 

Træning 1:
6,2 km á 5.17 min/km. 
Løb alene. En stille og rolig morgentur ud gennem Undallslundskoven i jævnt tempo.

Træning 2:
5,4 km opvarmning á 5.09 min/km.
21,0975 km konkurrence* á 3.47,4 min/km = 1:19.58 timer.
2,0 km afjogning á 6.00 min/km. 

*Ta-daaaa...... :-) Anne blev idag nr. 2 på 9,7 km til Glejbjerg-Løbet og vandt sin aldersklasse! Tillykke min skat, jeg er stolt af dig! Tiden 43.59 min. er ganske fin og absolut godkendt på en forholdsvis flad rute med blandet asfalt og grus; og nå-ja.... løbet delvist i regnvejr - til en afveksling ;-)

 Anne = vinder af sin aldersgruppe på 9,7 km :-)

Også tillykke til Anne Mette Kleis-Kristoffersen, som vandt kvindernes ½ marathon! Tiden har jeg lovet ikke at nævne ;-) for der var vist ikke rigtig den helt store gnist på tændrørene idag, og coachens formaning om, at der "kun" skulle løbes et fornuftigt trænings-løb, blev for en gangs skyld taget alvorligt og bestemt ikke udfordret ;-)

 Anne Mette = vinder på ½ marathon :-)

Jeg selv fuldendte succes'en ved at vinde mændenes ½ marathon, ligeledes i en temmelig beskeden tid og på tunge-tunge sommerben. Fulgtes dovent med 2 andre løbere (kendte dem ikke) til 16 km, hvor det heldigvis lykkedes mig at slå et lille hul, som jeg kunne administrere til mål ca. 15-20 sekunder foran nr. 2.

Søren = vinder på ½ marathon,
- og må, da speakeren fejlagtigt nævner, at min vindertid 
(1:19.58) var 4 min. langsommere end rekorden, venligst 
vende om og gøre ham opmærksom på, at jeg altså vandt 
løbets ½ marathon distance i tiden 1:11.03 tilbage i 1998!
Speakerens kommentar: "Nå, men det var før min tid..."

Til Glejbjerg-Løbet får man lige lidt ekstra....
- f.eks. gratis sildemadder efter løbet ;-)

Så bli'r selskabet ikke bedre...

Dagens resultater kan findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar