26.07.12

Torsdag (1.125).

Morgenvægt:
?? kg. 

Træning 1:
Styrketræning = planken i 3.00 min. 

Træning 2:
10,6 km á 5.50 min/km. 
Løb med Anne. Rundt på resortet i jævnt tempo. 

Den dårlige mave med diarré etc. tyder desværre på at vende tilbage igen. Anne har været ramt i løbet af dagen og her til aften begynder min også. Så det er nok afsted på apoteket endnu en gang :-( En ny erfaring for undertegnede; for det er faktisk første gang i mit liv, jeg får dårlig mave på en rejse. Og jeg har ellers været snart rigtig mange eksotiske steder og spist de mærkeligste ting og sager ;-)

Bortset fra dét, så er jeg imponeret over, hvor godt man kan vænne sig til varmen. Vi har konstant mellem 39 og 42 grader i skyggen hernede (og selvsagt meget, meget mere i solen), men efter den første uge var det tydeligt at mærke, at kroppen finder ind i en balance, hvor det faktisk er helt okay; selv på løbeturene.

Forleden var vi i øvrigt som tidligere omtalt i Cairo for at se pyramider m.m. - herfra kommer lige en håndfuld stemningsbilleder (klik på dem for at se større version). Flere følger på Facebook, når vi en gang er hjemme igen. Vi har lousy netforbindelse, og det tager en krig at uploade...
 
Min dejlige lille familie; Anne, Nadia og Nicolai :-)

Den berømte Sfinks med Khefrenpyramiden i baggrunden.

Hvad er størst? Den finske bjørn (KARHU) 
eller de ægyptiske pyramider?

 "Den eneste Land Rover i Ægypten" døbte vi denne ældre 
Discovery I til, da vi så den som den første efter 9 dage hernede.
- 5 minutter senere så vi en splinterny Discovery 3 :-)

 Gamle Folkevogns "Rugbrød" var der til gengæld mange af 
- alene 7 stk. på dette billede, og på et tidspunkt var de overalt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar