14.07.12

Lørdag (1.113).

Morgenvægt:
68,8 kg. 

Træning 1:
10,0 km á 5.18 min/km. 
Løb med Chris Fischer + lidt selv. En stille og rolig tur rundt om Søndersø m.m. i jævnt tempo. 

Træning 2:
Styrketræning = planken i 3.00 min.

Træning 3: 
13,1 km á 5.35 min/km.
Løb med Anne + lidt Jørgen Gamborg. To ture rundt om Søndersø t/r fra Viborg Svømmehal. Jævnt tempo.

Og SÅ .... ta-daaa .... står den på 14 dages sommerferie i Hurghada (Ægypten) fra imorgen med Anne, Nicolai og Nadia! Det bli'r så fedt :-) Spændende, hvordan det bliver at løbe dernede, både rent vejrmæssigt (+40 grader), trafikalt og sikkerhedsmæssigt. Vi skal dog bo på et stort resort, hvor 7 hoteller ligger samlet i én enhed, og hvor jeg kan se på et kort, at der går en ca. 2,5 km lang vej/sti rundt om. Så kan det vel næppe gå helt galt; højst blive lidt ensformigt. Men som Allan Zachariassen skriver det i en af sine bøger: "Kan man finde 100 meter at løbe frem og tilbage på, er det kun fordi, man ikke gider det nok, hvis man ikke får løbet 10 km; for det kán jo lade sig gøre!" (frit fra min hukommelse, men med dén pointe).

Et snapshot fra sidste år, da Anne og jeg var i Antalya (Tyrkiet).
- it's a hard job, but someone has to do it ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar