16.01.12

Mandag (933).

Morgenvægt:
65,9 kg.

Træning 1:
8,8 km á 5.03 min/km.
Løb med Anne Mette. En stille og rolig tur rundt om Søndersø m.m. Jævnt tempo. 

Træning 2:
5,1 km á 3.11-6.00 min/km.
Incl. 4*180 meter á 33, 36, 36 og 34 sek. 
Løb med SIK/Team Viborgs U15 piger. Frem og tilbage på asfaltstien langs Søndersø.

Imorgen står den på intervaltræning med hele tirsdagsbanden. Siden Nytårs ½ Marathon har jeg dog været lidt vissen på det her med fart; både fysisk og gide-mæssigt, og da jeg alligevel ikke tror specielt meget på værdien af at ræse afsted (bortset fra den sociale), bli'r det meget tænkeligt tøserne, jeg slår selskab med. Eller med en gruppe II hos drengene, hvis der kunne være interesse for en sådan. Vigtigst for min plan er bare, at jeg får en fair god portion kilometer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar