25.01.12

Onsdag (942).

Morgenvægt:
63,6 kg. 

Træning 1:
8,1 km á 4.00-6.00 min/km.
Løb med SIK/Team Viborgs U15 piger. Frem og tilbage på stien langs Søndersø. 

Træning 2:
Diverse styrketræning. 

Mærkede et jag øverst oppe i højre lægmuskel igen idag. På den ubehagelige måde lige som i sidste uge. Pudsigt nok endnu en gang, mens jeg bare gik, efter jeg var færdig med at løbe. Sidste gang forsvandt den efterfølgende ømhed dog i løbet af 4-5 dage, og da jeg f.eks. igår løb 3 km hurtigt m.m., mærkede jeg intet. Men noget er selvfølgelig ikke helt tip-top. Så dobbelt godt, at jeg alligevel har planlagt kort og roligt løb resten af ugen indtil 15 km race på søndag. 

Nogle gange glemmer jeg i øvrigt helt, at jeg er blevet veteran. Både til træning, og når jeg skal ud at løbe konkurrencer. Men rent faktisk kan der jo være ret spændende placeringskampe i vente ved flere kommende lejligheder; både på søndag i Aalborg, og i Rotterdam til april. Ku' da være meget sjovt med noget top 1-2-3 resultat, champagnesprøjt, trompetfanfare, kyssepiger og paparazzis etc.

- Drømme er, så vidt jeg ved, endnu ganske toldfri ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar