23.01.12

Mandag (940).

Morgenvægt:
64,2 kg. 

Træning 1:
12 km á 5.04 min/km.
Løb med Anne Mette Kleis-Kristoffersen og Chris Fischer. Blandet asfalt og grus; Søndersø, banestien m.m. i jævnt tempo. Mødte Søren Fly-Hansen* og havde ham med det meste af turen. Hyggeligt :-)

Træning 2:
4 km á 4.00-6.30 min/km.
Løb med SIK/Team Viborg's U15 piger. Frem og tilbage langs Søndersø. Deltog dog ikke selv i deres spurt- og intervalserier.

*Såvel Søren Fly-Hansen idag som Ditte Bang Skovgaard-Hansen igår har i øvrigt hver sin lille omtale til gode til én af de næste dage. Fedt, når spændende blog-stof hober sig op, hastigere end jeg kan nå at følge med til ;-)

I december omtalte jeg, at jeg var blevet interviewet og fotograferet til et magasin. Der er tale om dét, der tidligere har været kendt som Marathon Travel Clubs "Marathon-Avis", men som fremover kommer til at hedde "LØBERavisen". Avisen er nu på gaden, og der er faktisk kommet en ganske fin, lille artikel ud af anstrengelserne, synes jeg selv. Klik på linket og bladr frem til side 25, når PDF'en er downloadet. Efter endt læsning kan man så bladre tilbage til side 21, for sørme om ikke også, linselusen dér har fået sig sneget med på et billede, som stammer fra, da Anne Mette og jeg var på vej over målstregen til hendes marathon "comeback" i Amsterdam 2009. Jow-jow, én gang mega-star, altid mega-star ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar