19.01.12

Torsdag (936).

Morgenvægt:
64,9 kg.

Træning 1:
6,9 km á 5.00-5.10 min/km.
Løb med Anne Mette. Rundt om Søndersø m.m. i jævnt tempo (uden ur).

Træning 2:
15,8 km á 5.34 min/km.
Løb en tur rundt om Søndersø med Avis Maraton* + sammen med Anne tur/retur. Varieret tempo fra 4.25-6.15 min/km.

Maven stort set i topform igen :-)

*Avis Maraton er det helt fantastiske træningskoncept, vi udviklede i Viborg tilbage i år 2000, og som sidenhen er eksporteret til det meste af Danmark med kæmpe succes; under mange forskellige navne. Der er tale om et bredde-koncept i ordets bedste betydning. Her trænes både efter forskellige programmer rent distancemæssigt og i mange forskellige tempogrupper, lige fra sub-5.00 min/km til 8.00 min/km, og altid med støtte fra et usandsynligt stort hjælper-/trænerkorps, som aldrig lader nogle alene, og styrer, at der altid bliver trænet både længde og hastighed præcis som aftalt. Læs meget mere om Viborgs Avis Maraton koncept og træning her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar