17.10.12

Onsdag (1.208).

Morgenvægt:
65,4 kg. 

Træning 1:
6,0 km á 5.08 min/km. 
Løb alene. En tur ud gennem Undallslundskoven. Jævnt tempo. 

Min 3-dages minikur er afsluttet. Indtil aftensmaden idag fik jeg kun 979 kcal, men så bød gode venner på rigtig god mad, og så ......... ja, selv jég er jo kun et menneske ;-)

NB: Skulle én af min blogs læsere sidde med evt. uforløste marathon-ambitioner ovenpå Odense, Berlin eller andetsteds, og stadig have kræfter i behold, så vær opmærksom på, at Anne og jeg har en rejse til Frankfurt Marathon, den 28. oktober, til salg. Frankfurt er nemlig stedet, hvor ambitioner stadig kan nåes indfriet i år! Ruten er god, arrangementet er [mere end] tip-top, og vores numre og hotel går naturligvis til en rabat-pris. Så kom frisk, kom frisk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar