18.12.11

Søndag (904).

Morgenvægt:
64,9 kg

Tur 1:
18,2 km á 5.44 min/km.
Kombitur med Anne Mette Kleis-Kristoffersen og Anne With Søderberg*. En fin tur ud igennem Undallslundskoven, Skrikes Plantage og Neckelmanns Plantage. Dejligt frostvejr. Flot i morgendis og med solens fremkomst. Jævnt tempo.


110,2 km i alt i uge 50. Igen lidt for langt. Min højre achillessene brokker sig tydeligt. Men jeg er til gengæld ikke så flad som frygtet. Planen er lidt færre km i næste uge. Men det kan snart bli' til mer' :-)

Diverse styrketræning.

*Anne er min kæreste :-), min livsledersager, min støtte og min kærlighed gennem godt 4 dejlige år indtil nu. Anne er også mor til Nicolai på 15 år og Nadia på 13 år = en samlet pakke, som i den grad beriger mit liv hver eneste dag :-) Og så er Anne heldigvis løber. Et produkt af det fantastisk gode Avis Maraton projekt, vi har haft kørende i Viborg i lidt over 10 år nu. Da jeg mødte Anne, havde hun været i gang i et par år, og sammen har hun og jeg bl.a. løbet 6 marathon - indtil videre. Hamburg, Berlin x 3, Barcelona og Frankfurt er det blevet til, med en tidsmæssig udvikling fra 5:04 timer i 2008 til 3.37 timer nu her i 2011. Imponerende fremgang må man sige, når henses ikke mindst til det lange liv, der ligger forud for løberiet uden synderlig meget sport :-) Annes næste mål bliver efter alt at dømme Stockholm Marathon 2012. Her har jeg selv været én gang tidligere i 2001, og det er faktisk et rigtig godt løb, som bare nogle gange er lidt overset i terminslisten. Yderligere fremgang er et håb. Og træningen ér i gang. Ready, set, go!

2 kommentarer: