21.12.11

Onsdag (907).

Morgenvægt:
64,6 kg

Tur 1:
6,1 km á 5.00 min/km.

Løb med Mogens Jensen*. En afslappet tur ud gennem Undallslundskoven. Frostvejr med glatte veje, endda på flere af skovstierne. Men fint nok. Vi har jo haft en luksusvinter indtil nu, må man sige. Nemme forhold at træne under. Kun lidt modvind i visse egne af landet ;-)

Bagefter en gang mere ud i skoven på MTB sammen med Nadia, som løb en lille, stille og rolig 4 km tur.

Diverse styrketræning.

*Mr. Jensen. Mr. Ironman. Mr. Everest. Kært barn mange navne... Og aldrig vil bare en enkelt beskrivelse kunne være fuldt dækkende. Mogens er oprindeligt en super stærk triathlet med Ironman på 8:44 timer og især cyklingen som spidskompetence. Men løbe kan han også. F.eks. Søndersø i Viborg på 18.59 min. som noget af det målbare. Og måske også en sviende 10 min. lussing til undertegnede i 56,8 km Mariager Fjord Rundt Løbet 2010 som en anden merit, han ikke lige glemmer. Desværre ;-) Så jo, her er tale om mand, der bestemt sjældent er helt uden evner, næsten uanset hvad han begiver sig i kast med. Og i kast med noget (stort) begiver Mogens sig jævnligt. Drømmen om at bestige Mount Everest blev ført ud i livet for et par år siden. Og nu fables der om en cykeltur tværs over Amerika. Vildt. Men uden tvivl inden for det muliges afgrænsning, når man taler M. Jensen. "Only the sky is the limit!" og "If you can dream it, you can do it"..... Mogens er manden, der kan ordene, som sætter tingene i perspektiv og på spidsen. Sætter os selv i perspektiv og på spidsen. Med vid, intelligens, klogskab, forståelse og dybde i enhver tanke. Og derfor altid fantastisk godt selskab. En mand, jeg er glad for - og stolt af - at kunne kalde min ven.

Se yderligere info.

1 kommentar:

  1. Tak for de fine ord min dyrebare ven, de gør mig stolt og ydmyg.
    Man møder mennesker på sin vej,
    nogle forsvinder i næste kryds,
    andre følgen én resten af livet.
    De spor vi skaber sammen, bliver aldrig slettet Søren.
    High spirits
    Din ven
    Mogens

    SvarSlet